Thursday, April 14, 2011

Sudah Overdue..

Dah 2 hari overdue..jumpa doktor dia suruh tunggu 9 hari lagi..22 hb ni kalau takde apa2 tanda alamatnye aku terus masuk wad..

Dua-dua henpon tak henti2 berbunyik..
bertanya samada aku dah warded blum..
mesej x dpt nak reply semua..
huhu..sori ye kwn2..
agak kebizian menguruskan rumahtangga..( ?? )
hehe..aku masih sihat..cergas..makpun pelik aku ni sihat je,takde tanda nak bersalin pun..
dah makan macam2 utk cepatkan bersalin..
berjalan pusing rumah/shopping kompleks pun sudah..
ada petua lain tak????

alhamdulillah..movement bb masih ok..risau jgk..sape tak risau..
harap smuanya selamat..

2 comments:

lydzar said...

cuba try cuci toilet plak..hehe 2 delivery saya adalah beberapa jam selepas aktiviti mencuci toilet

Jue said...

lydzar,
x penah dgr lg ni..mcm2 dah buat..mop umah dr tingkat atas ke bwh dah buat..tp mybe sok bleh kemas umah plak kan..tmsk cuci toilet skali..hehe

Post a Comment